- Trage computer opschonen.
- Internet of e-mail problemen oplossen.
- Installeren van software of virusscanner.
- Printerproblemen verhelpen.
- Een computer APK (jaarlijks).
- Kinderen veilig laten internetten.
- Uitleg bedienen mobiele telefoon, digitale camera of PC tablet.
Wat wij doen
- Voorrijkosten € 9,-

- Halfuur tarief € 19,95

- Halfuur tarief voor leden € 9,95

- Lidmaatschap € 9,95 per jaar
Tarieven
070 308 55 04

Ons kantoor is geopend op
werkdagen van 9.30 - 16.30 uur
Afspraak maken
Een tablet speciaal ingesteld
voor senioren.
Senioren Tablet
previous arrow
next arrow
Shadow
Slider

online adverteren www.m4n.nl

Ik heb een vraag over een afspraak
Heeft u een vraag over een geplande of reeds afgeronde afspraak, dan vindt u hieronder de meeste gestelde vragen hierover reeds beantwoord.
Staat uw vraag hier niet tussen, vult u dan het onderstaand contactformulier zo volledig mogelijk in. Wij nemen binnen 2 werkdagen contact met u op.

Afspraak verzetten of annuleren
Wilt u een afspraak verzetten of annuleren, vul hiervoor dan tot 48 uur voor aanvang van de afspraak het onderstaande formulier ‘Afspraak verzetten/annuleren’ in.

Wilt u een afspraak wijzigen die binnen 48 uur plaats gaat vinden, neemt u dan telefonisch contact op met ons afsprakenbureau via 070 – 308 55 04. Ons kantoor is bereikbaar op werkdagen tussen 9:30 uur en 16:30 uur.

Veelgestelde vragen:
V: Hoe kan ik mijn afspraak wijzigen?
A: Indien u niet in staat bent uw afspraak na te komen, verzoeken wij u om zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen, ten minste 24 uur voorafgaand aan de geplande afspraak.

Op werkdagen tussen 9:30 uur en 16:30 uur kunt u contact opnemen met ons afsprakenbureau, op telefoonnummer 070 – 308 55 04
V: Wat zijn de kosten?
A: Wij hebben drie tarieven:
1. Het lidmaatschap: € 9,95 per jaar. Dit gaat altijd in bij de eerste afspraak.
2. Voorrijkosten: € 9,- per afspraak.
3. Halfuurtarief: € 9.95.

Wij hebben geen toeslag voor afspraken die in de avond en/of in het weekend plaatsvinden.
Al onze tarieven zijn inclusief btw.
V: Hoe gaat de betaling?
A: De kosten voor de afspraak (Voorrijkosten en halfuurtarief) kunnen betaald worden via iDeal of machtiging, de betaling van het lidmaatschap gaat altijd via machtiging. De student heeft de benodigde formulieren altijd bij zich.

V: Hoe kan ik een vervolgafspraak maken?
A: Er zijn twee manieren om een vervolgafspraak te maken.
1.) U kunt dit aan het einde van de afspraak direct met de specialist afstemmen
of
2.) u neemt op een later tijdstip contact op met ons kantoor.

Zodra de vervolgafspraak is verwerkt, ontvangt u hiervan een bevestiging per e-mail.
V: Vervangen jullie ook hardware?
A: Nee, onze wij werken tot aan de schroevendraaier en vervangen dus geen hardware. Wel sluiten zij hardware aan en installeren deze.

V: Komen de jullie op een afgesproken tijd?
A: Eij doen ons uiterste best om op de afgesproken tijd bij u te zijn..

V: Krijg ik een bevestiging van de gemaakte afspraak?
A: Ja, wij sturen voor elk gemaakte afspraak een bevestigingsmail naar het door u opgegeven e-mailadres.

V: Mag ik ook andere vragen stellen dan dat ik bij het maken van de afspraak heb opgegeven?
A: Ja, u kunt onze specialist alle technische vragen stellen die u heeft. Houdt u er wel rekening mee dat de specialistt bij eventuele tijdsnood u kan voorstellen om een vervolgafspraak voor de extra vragen te maken.

V: Ik heb een probleem, wat nu?
A: Indien u een vraag heeft over de afspraak en/of de service, dan vragen wij u onderstaand formulier zo volledig mogelijk in te vullen. Wij nemen dan binnen 2 werkdagen contact met u op.

Staat Uw vraag er niet tussen?

 

Afspraak verzetten/annuleren

 

Adverteren bij Daisycon